İade ve İptal Şartları
Kurulumlardan sonra talep edilen iade taleplerinde ; müşterimizin LiveNet ofislerinden ve ya imzalı ve kimlik fotokobili bir dilekçe göndermesi gerekmektedir. Dilekçenin tarafımıza ulaşmasından sonra teknik ekibimiz tarafından kullanım rapor ve detaylarınız kontrol sağlanacaktır. Müşteri temsilcimiz tarafından 7 iş günü içerisinde dönüş sağlanarak tarafınıza detaylı bilgi verilecektir.
Online işlemlerden yapmış olduğunuz ödemenin iptal taleplerinde ; bulunmuş olduğunuz kredi kartı işlemleri bankalar birliğinin almış olduğu kararlar ve yasal prosedür gereği 2 ile 7 iş günü içerisinde kart hamilinin kredi kartına iade edilmektedir. Bu süreç bankaların tüm üye işyerleri ve bireysel müşterilerine uygulamakta olduğu standart süreç olup; iade işlemleri aynı gün içerisinde kredi kartına geri yansıtılmamaktadır. LiveNet ‘e ulaşan iade talepleri 24 saat içerisinde gerçekleştirilmekte olup, iade sürecinin geri kalan kısmı ise banka tarafından devam etmekte ve sonuçlandırılmaktadır.
Uzun süre kullanımdan sonra yapılan iptal taleplerinde ; cihaz iadesi şirketimiz tarafından geri alınmamaktadır. Fakat şirketimize gerekçenizi sunarak cihazlarınızın 3. bir kişiye satılabilmesi için yönlendir
Depozitolu işlemlerde iptal taleplerinde ; şirketin kurulduğu tarihten 2015.02.10 tarihine itibaren depozitolu satışımız şirket bünyesinde yapılan genel kurul toplantısı ile iptal edilmiştir. 1 yıllık yapılan depozitolu satışlarımızın iadesi 2016.02.10 tarihinde son bulmuştur. Depozitoları dolmuş olan cihazlar şirketimiz tarafından geri alınmamaktadır.
Modem iade prosedürü ; şirketimiz bünyesinde ücretsiz, kiralama usulü olarak verilen modemler üyelik iptal edilmesi durumunda geri iade edilmelidir. İade edilmeyen modemler tarafımızca tespit edilerek fatura edilecektir.